Thursday, October 17, 2013

Sidang media blogger menjawab spekulasi 'Kehilangan'

Assalamualaikum ,

Okay, kalau ada yang nak termuntah saat membaca tajuk di atas, dipersilakan. Tak tahulah mana dapat tajuk sebegitu ghupa.adoyaii. So, seperti yang dijanjikan pada entry yang lepas, titew akan cuba sharekan apa aktiviti yang dibuat sepanjang proses pertapaan dari menulis. penat kot baca ayat sendiri.

Seminar IChem's 13 (28 September 2013)

Seminar ini dijalankan pada tarikh yang tertera bersamaan hari Sabtu. Hari Sabtu, where orang lain sibuk balik rumah, kitorang menggagahkan diri menghadiri program.(kata kuat.haha) Tapi, bukan kali pertama, kali kedua sesuaila dengan gelaran student 2nd year, kann. Seminar ni memang diadakan setiap tahun dan wajib bagi student 4th year untuk handle this programme. Ada 3 slots, Kimia Rahmatan Lil 'Alamin, Palm Oil Industry and Future of Nanotechnology. For me, the best slot adalah slot terakhir, bukan sahaja membuka mata dan minda tentang apa itu Nanotechlogy, tapi the speaker also very inspiring. Muda-muda dah berjaya.




Keluarga besar Ichemtech


Us, Mereka kata kami pekerja kilang. Kilang mana?haha

Kami berPhoto di Photobooth
 cc gambar cun: IChemS'13


Iceps 9 (26-29 September 2013)

Mesti korang tertanya-tanyakan apa itu Iceps 9?jangan tanya sebegitu skema ye, wahai teman-teman semua.haha. Let me clarify it. Islamic Convention Of Entrepeneurship 9. Ha,,aktiviti ni memang titew tak terlibat secara langsung pun, tapi secara tak langsung. Tahu kenapa? Ni pun salah satu aktiviti wajib yang dibuat oleh student Fakulti Ekonomi dan Muamalat. Nampak tak kat situ je dah takde kena mngena.hehe. Banyak aktiviti yang dibuat, bukan sahaja gerai jualan, ada juga pertandingan bayi comel,autoshow, Konsert Simfoni Gaza dan Palestine, Malam Cinta Rasul dan banyak lagi. Haruslah banyak kan, kata 4 hari.

 Tapi dalam 4 hari tu, kitorang satu rumah ni, mampu pergi malam Sabtu je, tengok Konsert Simfoni, kata jela nak tengok Najwa Latif. Sopan je Najwa ni.haha. Kalau nak jumpa face to face memang tak dapat la, mampu tengok dari jauh je.  Ramai jugakla pengunjung yang hadir malam tu.




cc gambar cun : ICEPS 9


Nampak tak bizinya kitorang dengan aktiviti2 universiti. Well, it's student's life!bhahaha. Nampaknya, titew kena undur diri dulu, ada keje yang harus dilaksanakann. Dan sebenarnya, ada satu lagi activity yang belum disharekan. insha Allah next post, kalau ingat. Tolonglah jangan lupa, cik kak! See you next time!



No comments:

Post a Comment