Sunday, December 30, 2012

Akhirnya jalan pulang telah kutemui.

Assalamualaikum,=)

Hye awak2 semua.."kitew da selamat sampai ke kolej ..."(baca dengan tahap gedik yang paling maksima.haha) tapi dont worry be happy tuan empunya blog ni tak gediks taw! ., as usual sebelum ni ,aku kan sedang ber'Study week' dan telah mengambil keputusan untuk study di rumah. Satu keputusan  yang membuatkan orang tanya berkali2.

         " boleh ke study kat rumah?"
        "dengan tv ,laptop, ish..kalau aku tak boleh."

Ha..macam tulah lebih kurang kawan2 ku yang awesome berkata2..tapi mungkin aku dah terbiasa tak balik malah tak mendapat tentangan daripada kedua ibu bapakku makanya selamatlah aku sampai ke rumah.haha..kesian roommate aku yang sorang tu, tertinggal sorang2 kat bilik selama beberapa hari.

Dan akhirnya , bila balik memang kena perli baik punyalah ngan roommate.

     "ingatkan dah tak jumpa jalan balik.."
     "eh2..budak baru ke..baru register ea."
     "sesat ke tadi."

Tapi, bak kata pepatah 'alah bisa tegal biasa" .dah biasa da. tak kisah pun sebab tu tandanya diorang sayang kat aku, rindu lah tu.kan2.haha.tapi sebenarnya tak kisah lah study kat mana..mungkin ada yang selesa study kat rumah sebab semuanya ada, dan mungkin dah terbiasa. dan berkemungkinan mereka yang tak boleh study di rumah disebabkan banyaknya halangan yang tak boleh dielakkan.hambik kau banyak betul kemungkinannya.hehe. but thats from my point of view.

Paling penting, kat mana pun kita berada kita mengalami proses pembelajaran. tak gitu?hehe.so, cakap banyak pun mungkin korang tak dapat dengar , nak menulis panjang2 takut tak terhabis pulak entry ni .makanya sampai sini jelah entry kali ni.


p/s :nak gtaw je dah balik dan selamat sampaike kolej kediaman tercinta. doakanlah moga2 tuan tanah kedaung ni dapat study baik2 di sini.keep smile!

3 comments: